joi, 2 aprilie 2009

Barcelona Street Style

Asa cum am promis revin cu un post despre shopping la Barcelona si moda de strada in orasul catalan.

Magazinele sunt multe si marunte. De la cele mai mari si super-cunoscute, branduri internationale, pana la cele mai mici si sofisticate. Zara, Mango, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, RiverIsland, H&M, si multe altele sunt nelipsite din mall-uri, din centru, de pe Rambla si din orice zona frecventata de turisti.





Toata lumea face cumparaturi. Tin minte ca am auzit de nenumarate ori la televizor ca Spania este grav afectata de criza. Nu mai tin insa minte de cand nu am mai stat la asemenea cozi in magazine. E adevarat ca multi dintre cumparatori sunt turisti (englezi, francezi, italieni) dar totusi, printre ei sunt si multi spanioli.

Lucrul care m-a surprins in mod placut a fost faptul ca m-am convins in sfarsit ca in Spania sunt hainele mult mai ieftine dact in restul Europei. Si nu pentru ca fac o statistica si retin preturi la haine si apoi ma duc sa vad daca sunt sau nu mai ieftine. Ci pentru ca intr-adevar sunt! Mi-a dovedit-o eticheta ;). Am gasit in diverse magazine etichete diferite pentru Europa si pentru Spania. Initial am crezut ca e normal, Zara, Mango sunt marci spaniole, sunt deci scutiti probabil de anumite taxe, mi-am zis. Dar nu, oameni buni! Si la H&M si la Pull&Bear si probabil si la altele dar nu am mai avut nervi sa caut. Am pus pur si simplu in cos! ;)

Spaniolii nu sunt cei mai eleganti oameni. Cand am fost in Erasmus am stat cu doua fete in casa si in ceea ce priveste hainele sau stilul lasau destul de mult de dorit. Acum insa mi-am schimbat putin parerea. Asa cum spuneam, nu sunt eleganti. Sau cel putin nu atat de eleganti sau de chic precum francezii de exemplu, dar se imbraca totusi ok. Lejer, relativ simplu, colorat. Mi-a placut de asemenea si faptul ca sunt foarte ospitalieri si simpatici, aproape toti "speak inglish ei littel" dar ii intelegi perfect (eu cel putin, cu spaniola mea din telenovele m-am inteles cu ei), gesticuleaza mult, "ei littel" inseamna cam 30% engleza si 70 spaniola, si nu renunta pana nu te lamuresc ce si cum.



Pozele astea nu sunt cele mai concludente... just a glance! You have to trust me! ;))

Niciun comentariu: