luni, 6 aprilie 2009

Vicky Cristina Barcelona

Am vazut filmul! Zacea de mult in arhiva de filme ce urmeaza a fi vizionate. Aseara ne-am hotarat! El zice: "Chiar e asa bun?" Eu zic: "Trailerul mi-a placut, actorii sunt buni, ca sa nu mai zic ca joaca Penelope si Javier Bardem si a venit si la recomandarea lui Fane...". Si tot eu: "...desi azi mergand prin centru am auzit o tipa... hai sa zicem o aparitie un pic dizgratioasa, ca sa nu jignesc... care NU il recomanda unei prietene. (Nici nu stia bine cum se numeste, "dar daca auzi ceva cu Barcelona sa nu te uiti... e groaznic." zicea ea) .Cand am vazut cam carei categorii de persoane nu i-a placut filmul am zis ca e cu siguranta bun! Asadar, mergem pe recomandarea lui Fane si pe instinctul meu. ;)

Inainte sa plecam la Barcelona ma tot intrebam daca ar fi mai bine sa vedem filmul inainte sau sa il lasam pentru dupa. Nu l-am vazut atunci. L-am vazut aseara si ne-a trezit pe laga amintiri, ambitii. Legatura prea mare cu orasul nu are, in afara de faptul ca acolo se desfasoara mare parte a actiunii filmului.

Vicky Cristina Barcelona este povestea a doua tinere americane care isi petrec o vacanta de vara in Barcelona. Cele doua au personalitati total diferite: in vreme ce Vicky este o persoana in permanenta rationala si calculata, Cristina este boema si cu un oarecare spirit artistic si de aventura, iar Barcelona este orasul.

Mi-a placut! Ne-a placut! Personajele sunt boeme si colorate. Artisti, firi sensibile si pline de pasiune. Actorii au fost toti frumosi si talentati. Penelope a primit pe langa aprecierile fanilor si pe cele ale criticilor, si a obinut un mult-ravnit Oscar. Javier Bardem (oooo! Javier) el a primit deja un Oscar pentru rolul din No country for old men, desi merita unul si pentru rolul asta (dupa parerea mea :D).


Oh! And there's the song! I still have it in my ears...


Niciun comentariu: