sâmbătă, 14 martie 2009

Weekend love

It's the weekeeeend!!! Saturday is my favorite day of the entire week! And why is that? Why not? :))

Sambetele, oricat de insorite sau ploioase ar fi sunt preferatele mele.
Ma trezesc tarziu, insa nu atat de tarziu incat sa imi stric toata ziua, ma tarasc cateva zeci de minute in pat butonand telecomanda. El in mod normal e la cafea, cu baietii.
Ma uit in liniste la FTV si ma gandesc ce ar fi interesant de facut azi.
Ma imbrac fancy, imi sun fetele si o iau din loc. Daca e placut afara, zi perfecta de plimbare, cu atat mai bine.



Azi am chef de anii treizeci. Imi place foarte mult coloana sonora de la Amelie si in mod special melodia asta.



Si ca sa incantam si privirea, nu numai auzul, cateva poze cu style-icons-hollywood-stars (Greta Garbo, Veronica Lake, Josephine Baker, Marlene Dietrich), inclusiv 2 coperti Vogue din anii 30, cand revista costa 35 de centi.











Niciun comentariu: