marți, 3 martie 2009

We ain't got no money, honey, but we got rain

Stau la bar in localul meu preferat... deodata intra pe usa cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o vreodata...

Ma gandesc cum sa intru cu ea in vorba si comand o sticla de sampanie.

Trimit chelnerul la masa ei, cu sticla si un biletel daca doreste sa bem impreuna.

Ea citeste biletelul si imi zambeste - ce frumoasa e ! - scrie ceva si imi trimite mesajul ei prin chelner.

Pe bilet sta scris:
"Onorate Domn, daca as bea cu dvs. din aceasta sticla, ar trebui ca in garajul dvs. sa existe cel putin un Mercedes, pe contul dvs. cel putin un milion, in pantalonii dvs. ar trebui sa fie 17 cm, iar o vila in Insulele Canare ar fi deasemenea de dorit."

Citesc..?? OK, si, ca un om educat si de caracter, ii scriu inapoi putin suparat:
"Draga Doamna, in garajul meu se afla un Ferrari, un Porsche si un Mercedes, pe fiecare din cele 8 conturi ale mele se gasesc cate 2 milioane, am case de vacante in Bali, Florida si Elvetia...insa niciodata - nici pt.. cea mai frumoasa femeie din lume - NU MI-AS TAIA 6 cm. Va rog, deci, trimiteti-mi sticla inapoi ! "

2 comentarii:

NuMaPlictisi spunea...

mwai ce m-am rusinat in seara aia...chiar nu ma asteptam la o astfel de reactie din partea lui!! :)))

Beau Bazar spunea...

:)) Da... Ti-a cam zis-o! :))