sâmbătă, 3 iulie 2010

Kamelia


"eu sunt...Kamelia... o fata de 23 de ani...ce are muzica in sange...Totul a inceput la 14 ani...la 15 am scos primul album impreuna cu George ... la 19 eram solista unei trupe de cover-uri...la 20 am participat la prima editie Megastar... la 22 am fost in turneu cu trupa Simplu... si la 23 a venit schimbarea... Puya feat. Kamelia si George Hora - CHANGE... frumoasa schimbare :) Ce ma asteapta? Vizualizez...si o sa fie bine bine...:) "

Asta scrie Kamelia in prezentarea blogului personal. Mie imi place pentru ca are o voce superba, canta de cand se stie si se face foarte usor placuta, ca sa nu mentionez privirea patrunzatoare si zambetul molipsitor.

Mai multe informatii si cantece ale Kameliei gasiti aici, pe blogul personal si pe pagina de youtube.


Niciun comentariu: