marți, 24 februarie 2009

...and the Oscar goes to....

Oscarurile... mare tam-tam, glamour, bijuterii, goana dupa vedete. Nu am vazut show-ul. Sper sa il difuzeze HBO-ul sa il pot vedea, dar numai pentru ca sunt curioasa si vreau sa traiesc emotia primirii statuetei alaturi de Penelope. In rest, slabutz. Toalete asa si asa anul asta. Nu mi-au placut decat vreo 3-4.

Brad Pit e atat de plictisitor alaturi de Angelina... Nu mai are nici un sfar... Oricum Jen a fost mult mai tare! Cel mai mult ma amuza cum barbatii o plac pe Angelina indiferent de situatie iar femeile o simpatizeaza pe Jen. You go girl!

Beyonce... pom de Craciun! Nu mi-a placut niciodata in mod deosebit stilul ei dar de data asta... yax!

Marion, hmmmm... de ce asa?! Pana acum mi-a placut de ea....

Si cam atat...

Mai jos sunt cele care mi-au atras atentia.

Oricum, nu inteleg nici penuria de fotografii... Poate nu am cautat eu unde trebuie. Dar daca si pe Style si pe site-ul oficial vezi aceleasi fetze, ma intreb unde oare?!

Criza e de vina... si pentru asta!





Rochie creata de un designer roman. Felicitari norocoasei!

Penelope. Are acel ceva pentru care o apreciez si o admir mereu!

O draguta!

Niciun comentariu: