marți, 13 ianuarie 2009

What so happy about?!

Hey 2009! La multi aaaaaaani!

Mi se pare ca a trecut atat de mult timp de cand 2009 si-a deschis portile spre incertitudine si speranta incat parca nu mai are nici un farmec acest La multi ani. Cu toate acestea sunt primele cuvinte care imi vin in minte atunci cand ma intalnesc cu persoane pe care nu le-am vazut de anu' trecut.

Sa speram ca o sa fie un an bun, cu belsug si realizari. Se pare ca va fi insa un an in care vom muncii pe branci. Deci nu va fi asa roz bonbon cum ne-ar placea noua. Sa speram insa ca vom culege si roadele.... mai devreme sau mai tarziu.

Scriu randurile astea si parca nu scriu nimic. Nici nu stiu ce sa mai scriu....

De cateva zile incoace sunt obsedata de melodia asta. Ma bine dispune. Mi-am amintit de ea si nu ma pot satura sa o tot ascult. Enjoy!


Niciun comentariu: