duminică, 19 octombrie 2008

Fall (/winter) in love

Here I am after a long while....

A fost o vara superba si se pare ca i-a placut mult pe la noi pentru ca nu mai pleaca. E inca destul de cald pentru perioada asta a anului si nu putem renunta la mare parte din articolele vestimentare pe care le-am iubit vara asta. Intr-adevar, nu putem insa nici sa nu apelam la trench-uri sau paltonase mai ales pentru dimineata sau seara. Esarfele si fularele cat mai voluminoase sunt in mare trend sezonul acesta si stilul folk...

Nu stiu de ce ajung din nou sa postez articole despre moda. Probabil ca mi-e mai la indemana. Nu sunt o "fashion victim" dar imi place sa stiu ce se poarta, cum se modifica trendurile si pot sa spun tare si raspicat ca de cand ma stiu am iubit frumosul. Ma pierd de multe ori pe site-uri de moda nu pentru a da buzna in magazine pentru a cotrobaii prin rafturi ultimul racnet de haine, ci doar pentru a admira creatiile designerilor, in egala masura mici si mari, cu creatii exclusiviste sau pentru cei multi si pentru a vedea ce a mai plamadit imaginatia lor sezonul asta.

Imi place de asemeni sa vad cum oameni obisnuiti fac din modul de a se imbraca o 'arta', se vor a fi artisti... Sunt unii carora le iese atat de bine, reusind ca prin alaturarea unor articole de imbracaminte sa creeze un tot unitar atat de armonios, si nu niste haine pur si simplu aruncate pe corpul lor. Sunt insa altii care in nebunia realizarii unui 'ceva' unic si personal cad in ridicol. De cele mai multe ori 'less is more' !
So... Let's 'KISS!' - for the ones that do not know (Keep It Simple, Stupid!)

Good luck! These may be inspiring...





















Niciun comentariu: