vineri, 24 iunie 2011

It's Friday, It's Weekend!





Iubesc vara! E anotimpul meu preferat! Ei bine iubesc soarele, iubesc caldura, iubesc marea. Daca ar fi permanent vara nu m-as supara chiar deloc. Iubesc vara si tot ce aduce cu ea, nopti calde, cirese, marea, cerul ei senin din fiecare dimineata. Iubesc vara pentru ca este plina de flori, de zambete si de voie buna.

Iubesc valurile care-mi mangaie trupul, vantul care-mi ravaseşte parul, soarele care-mi imbujorează obrajii. Şi bronzul! Da, bronzul acela care-mi coloreaza pielea în aramiu şi ma face sa ma simt mai frumoasa. Iubesc moleaseala care ma cuprinde cand stau tolanita pe un sezlong si sa ma rasfat cu cate un cocktail facut din cele mai aromate fructe. Iubesc sa fiu cu cel pe care-l iubesc!

.... paradise, here we coooooome!







Un comentariu:

Irina spunea...

Ce frumooos!:X Unde plecati in vacanta?